קונצרט זוכים ישראליים

בתוכנית:

אביגיל לוזנאנו

E. W. Kühne – Fantasie on Themes from Tchaikovsky’s Opera : “Eugene Onegin”
C. P. E. Bach – Sonata for harp: 1st movement

ענבר ורניה

Marcel Grandjany – Rhapsodie
Thelonius Monk – ‘Round Midnight

ליאור עוזיאל

J.S.Bach – 2 Preludes from WTC 1
Fauré – Une châtelaine en sa tour
P. I. Tchaikovsky – “June” from The Seasons

הפסקה

ליאור אליהו

Sonatina for harp 1965, S. Natra
 La Desirade, C. Salsedo

יעל בארי

G. Fauré – Impromptu

מרינה פרדין

G.Crumb – Makrokosmos vol.I – Dream Images (Love-Death Music)
J.S.Bach Toccata and Fugue in D minor, BWV 565

 

אביגיל לוזנאנו, זוכת המקום הראשון בתחרות הנבל הישראלית השלישית ומלגות קרן התרבות אמריקה ישראל, מלגות הקונסרבטוריון למוזיקה שטריקר והאקדמיה למוזיקה בירושלים.
אביגיל לומדת זה 14 שנים בכיתת המורה מריאנה שוורצברט- תחילה בקונסרבטוריון הישראלי תל אביב וכעת באקדמיה למוסיקה בירושלים.
אביגיל בוגרת  תיכון תלמה ילין, שירתה בצבא כמוזיקאית מצטיינת.
אביגיל השתתפה ברסיטלים, הופעות וכיתות אמן ביניהם נמנים:
‏Park Stickney , Alfredo Orlando Ortiz, Marielle Nordmann, Marie Pierre Langlamet.
כיום, אביגיל בשנה האחרונה לתואר הראשון באקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים וכחלק מתכנית ״ארסמוס״ -חילופי סטודנטים, היא לומדת באקדמיה למוסיקה ע״ש פרנץ ליסט בבודפשט, הונגריה.

ענבר ורניה התאהבה בנבל בסביבות גיל 6, כשראתה אותו לראשונה בתכנית “פרפר נחמד” בנגינתה של רות מעייני. בגיל 11 חלומה התגשם, והיא התחילה ללמוד נגינה בנבל בכיתת מריאנה שוורצברט בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, ובהמשך עברה ללמוד באופן פרטי עם רות מעייני ואיריס אייל. ב-2007 עברה לבריטניה, שם למדה לתואר ראשון במכללה הוולשית המלכותית בקרדיף עם ואלרי אלדריץ’-סמית’ ולאחר מכן לתואר שני באקדמיה המלכותית למוסיקה בלונדון עם קת’רין וייט, וסיימה את שני התארים בהצטיינות. במהלך לימודיה זכתה במלגות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל, קרן ויקטור סאלבי, קרן קארלטון האוס וקרן משקביץ’, וכן במספר פרסים, הן על ביצוע מוסיקלי והן על הישגים אקדמיים. היא זכתה בתחרות הנבל של קמק בפסטיבל צפון לונדון (2012) ובקטגוריית הבוגרים של תחרות הנבל הישראלית (2014), והגיעה לגמר התחרות הבינלאומית למוסיקה ישראלית בלונדון (2012) ולחצי הגמר של תחרות הנבל הבינלאומית ע”ש לילי לסקין (2014). ב-2015 נבחרה לתוכנית האמנים הצעירים של קבוצת פארק ליין, במסגרתה הופיעה בחדר פרסל, בכנסיית ג’יימס הקדוש בפיקאדילי ובכנסיית מרגרט הקדושה בווסטמינסטר. ב-2019 חזרה ללמוד, הפעם עם דגש על ג’אז, במסלול “שפות חדשות לנבל” בקונסרבטוריון ע”ש ג’יוזפה ורדי במילאנו, בכיתתו של פארק סטיקני.
בתור נגנית תזמורת, נגנה תחת שרביטם של מנצחים רבים, וביניהם רוני פורת, מרטין בראבינס, יאן-פסקל טורטלייה, ז’אן-לואי גוסלן ואלגר הווארת’; היא הופיעה עם תזמורות כולל התזמורת הסימפונית הלאומית של וויילס, תזמורת “קולות חדשים” והתזמורת הפילהרמונית הקאמרית של לונדון, והקליטה כחלק מאנסמבל לונגבואו בהדרכת פיטר שפרד-סקרווד. ב-2019 הופיעה עם אופרת ווסטמינסטר בביצוע קאמרי לאופרה “לה בוהם” בשאטו דה פנלואה בצרפת.
ענבר עבדה רבות עם מלחינים, הן בהעברת סדנאות על כתיבה לנבל, הן בנגינה עבור “מעבדה למלחינים וכוראגרפים”, והן בביצועי בכורה של יצירות חדשות, שכללו יצירות סולו, קאמריות ותזמורתיות, מספר אופרות קאמריות מאת המלחינים תום פלויד ואשלי-ג’ון לונג, וכן קונצ’רטו לנבל בשם “אודון”, שנכתב עבורה ע”י המלחינה מאיה פאלזר.

ליאור עוזיאל החל ללמוד פסנתר בגיל 6. בגיל 15 החל ללמוד נבל אצל אירנה קגנובסקי-קסלר ז”ל, ולאחר מכן עבר ללמוד אצל מריאנה שוורצברט, תחילה בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל-אביב ולאחר מכן באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, שם סיים את לימודי התואר השני בשנת 2016.
זוכה מלגות קרן התרבות אמריקה-ישראל בהצטיינות בשנים 2009-2017. הוא אף זכה בתחרות הנבל הישראלית הראשונה ב-2011, בפרס נשיא האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים לשנת 2013, בתחרות למוסיקה קאמרית של האקדמיה בשנים 2013 ו-2016 ובנוסף שירת בצה”ל במעמד “מוסיקאי מצטיין”.
הופיע כסולן עם התזמורת הסימפונית חיפה, מוזמן לנגן בפסטיבל הבינלאומי למוסיקה קאמרית בקוהמו, פינלנד בקביעות משנת 2016, שם ניגן רפרטואר סולו, קונצ’רטי ומוסיקה קאמרית, הופיע בפסטיבל למוסיקה יהודית בתל-אביב, בחג המוסיקה הישראלית והקליט רבות לרדיו.
ניגן עם תזמורות רבות בארץ ביניהן התזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים, סימפונט רעננה, התזמורת הקאמרית ותזמורת המהפכה.
כיום הוא מלמד נבל בקונסרבטוריון כפר-סבא ומפיק ומנחה את סדרת הקונצרטים “הנבל במרכז” שמתקיימת בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל-אביב.
בנוסף, השתתף בכיתות אמן עם הנבלאים מריאל נורדמן, פלורנס סיטרוק, סקאילה קנגה, סוזנה קלינצ’רובה וסיון מגן.

ליאור אליהו החלה את לימודיה בנבל בגיל 17 במרכז המוסיקה ‘אביבים’ אצל רבקה ארקי אמר, ולאחר מכן המשיכה אצל ד”ר גתית בועזסון באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים שם סיימה את לימודי התואר הראשון שלה בשנת 2021.
הופיעה עם תזמורת אביבים בשנים 2013-2016, ועם תזמורת הסמפונית ע”ש מנדי רודן ב2018-2019. כמו כן הקליטה לחברת הסרטים המובילה בארה”ב Marx Bros U.S.A, וניגנה עם תזמורת האקדמיה בקבלת פנים בשדה התעופה בן גוריון עבור תגלית.
זוכת תחרות ‘אומנויות’ בירושלים בשנת 2015, ובמקום השלישי בתחרות הנבל הישראלית השלישית בקטגוריית בוגרים ב2017.
ליאור השתתפה בכיתות אמן עם פארק סטיקני, ניקולס קרטר, אלפרדו רולנדו אורטיז, ונחמה ראובן.
כיום היא מלמדת נבל במרכז למוסיקה יהודית “אביבים”, בקונסרבטוריונים נוספים, ובאופן פרטי.

יעל בארי, ילידת 2000, ממושב שקף, ישראל .
החלה את לימודי הנבל בגיל 13 אצל מרינה פרידין הנבלאית של התזמורת הסימפונית ירושלים.
במקביל ללימודי הנבל ,היא למדה פסנתר עם פרופ’ אסף זוהר והגב’ חנה שלגי בקונסרבטוריון גבעתיים.
יעל הייתה חברה בתזמורת הפילהרמונית הצעירה.
כיום ,יעל לומדת בבית הספר הגבוה למוסיקה ע”ש בוכמן מהטה באוניברסיטת תל אביב בכיתתה של יוליה רובינסקי,  הנבלאית של התזמורת הפילהרמונית הישראלית .
במסגרת לימודיה היא מנגנת בתזמורת הסימפונית של בית הספר למוסיקה ונגנה תחת ניצוחו של מאסטרו זובין מהטה.
כנגנית אורחת , יעל מרבה לנגן בתזמורת שונות בארץ בהן הסימפונית ירושלים ובפילהרמונית הישראלית,  תחת ניצוחו של להב שני.
ב2014, זכתה במקום הראשון בתחרות הנבל הישראלית השניה בקטגוריית הצעירים 
ב2019 השתתפה בכיתת אומן Harp Colony בבית הספר הגבוה למוסיקה קרטיס, פילדלפיה- ארה״ב, בהדרכתן של אליזבת היינון וג’ודי לומן.
כמו כן לקחה שיעורים אצל שנטל מטייה בז’נבה ואצל פאביאנה טיראני בדיסלדורף.
יעל זוכה במלגות מטעם צפונות תרבות ומטעם קרן התרבות אמריקה ישראל בנבל ופסנתר בין השנים 2013-2021.

מרינה פרדין התחילה לנגן נבל בגיל 7 בסאנט-פטרסבורג אצל ק.מלייבה ופרופסור א.וארוסיען. אחרי שעלתה לארץ המשיכה מרינה את לימודיה אצל י.רובינסקי בבה”ס לאומנויות ע”ש תלמה ילין ולאחר סיומו בבה”ס הגבוהה למוסיקה ע”ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב שבו סיימה את תואר הראשון בשנת 2011.
בשנים אחרונות מרינה הופיעה הרבה עם היטב תזמורות ומנצחים בארץ גם בתור נגנית תזמורת וגם כסולנית. בינהם התזמורת הפילהרמונית הישראלית (תחת שרביטם של ז.מהטה, י.לוי, ג.דודמל ועד), התזמורת הסימפונית ירושלים איפו שהיא עובדת היום כנגנית נבל ראשית (פ.שזלן, ס.סלואן ועוד) ועוד.
בשנת 2011 זכתה מרינה בפרס שני ובפרס עבור ביצוע יצירה ישראלית בתחרות הנבל הישראלית הראשונה. ובשנת 2018 זכתה מרינה במקום השלישי בתחרות הנבל הבינלאומית ה-20 בישראל.
בין השנים 2003-2014 קבלה מרינה מלגות מקרן התרבות אמריקה-ישראל.
בעלת תחומי עניין רבים, ענבר מנגנת מוסיקה ממגוון ז’אנרים, שכוללים ג’אז, מוסיקה עממית, מוסיקה עתיקה ואלתור חופשי; הרפרטואר הקלאסי שלה כולל יצירות החל מהמאה ה-16 ועד המאה ה-21, ויש לה עניין מיוחד בגילוי מחדש של יצירות נשכחות.

כרטיסים במחיר 50 ₪ -40 ₪
קונסרבטוריון עכו:  טל. 04-9956152